MEREKA.SUKA.JALAN-JALAN

08 November 2010

Banjir A.Star 2010..

haa aku nk story skit sal bnjir2 ni.. 1 m`sia tau kedah dilnda bnjir terukk..
hujan ja deret ..nk kuar p mna pun sush..
dgan umah xda air..kdai pun tutp..bkaln mknn pun agk sush..
intro ja 2 nqnya nk citer bnd len..
usya kasut ler..hihi..


k lah 2 3 ari ni aku duk p umh membe aku kn bnjir,,
cian..seb bek umh dpa 2 tingkat..ok lah jg..
nk mndi pun sush air slow ja..umh msuk air..
olh dsebbkan air dah agk surt..dpa pun mula la menimba air kuar dr umh..
dlm umh dpa dah mcm swimmg pol..bes siot!!!
sbgai D.O aku dgn rela hatinya mmbntu dpa mncuci wlupun xseberapa..
syok giler..(pgalmn sbb xpnh asa cmna bnjir)..
thx k noume,kakak,kiah,angah,k.ecah,tikah dpt jg aku aym kfc..(uph tlg)..
kat bwah ni ade la skit gamba2 bnjir...




Tiada ulasan: