MEREKA.SUKA.JALAN-JALAN

18 Disember 2010

Rasa Diri Ini (.")

maafkan ku..
bukn niat ku untuk mnyakiti mu atau sesiapa..
tp bgaimana hrus ku lakukan lg..
aku jg perlu bimbingan..
knpe hnya sparuh jln..
bru mula bjalan,dibiarkan ku jtuh ..
knpe sume nye brlaku pdaku..
aku keseorangan..
ape ku rasa,ape  ku hadapi,
aku sendirian..
tiada yg mengerti
ku cuba turuti kehendak..
namun ttp dmarahi,d ungkit,d hina..
aku xmemaksa myayangi ku,
tp ku xmhu d hina,d keji..
ya allah..bahagiakan lah insan2 ini..
jikalau dgan apa yg ku lalui ini galang gantinya..
aku redo..ku hnya beserah padaMu..
jikalau dgan pemergian ku yg terbaik..
aku redo..
aku cuma lah kaca..
tidak bkilau seperti permata..
tidak benilai bak emas..
tidak mnjadi rebutan..
nmun ku redo..kerna ku sedar siapa diriku..
hnya insan yg serba kekurangan,,
yg xmpu jd sempurna..
malahn bukn yg terbaik..
aku cuba tersenyum walaupun pahit..
aku tetp myayangi insan2 ini..
hingga nafas treakhir..

Tiada ulasan: