MEREKA.SUKA.JALAN-JALAN

21 April 2011

Jom Merokok Sbb Saya... (-_^)

Hai.. xda pepun untuk di bebelkan tapi jom layan tutorial merapu ni..

Pertama. Kita perlukan rokok daun dan tembakau.



Kedua. Pilih satu daun yg bergulung dari yg bnyk-bnyk ni.


 Kemudian buka daun seperti di bawah dan gulungkan pada jari..



Ambil sedikit tembakau dan gelintir bg jd rapat n panjang..


Selitkan ia pada daun dan gulung kembali..


Okeh siap dah.. jom cucuh api. Fuhh layan..



p/s: Ops saya bukan perokok okeh!! ni saya yg gulung, jgn tnya belajar mana taw.. sengaja buat sebab memg suka tolg oag isap rokok nih..

14 ulasan:

Qaseh dalia adelia berkata...

hoh ni suruh qaseh merokok r ni haha

"Che Ain" berkata...

x3.. nt bibir qaseh hitam xcomey dah syg..

Norhafsham berkata...

rokok jenis ni keras giler. x sedap langsung. bley saket tekak dibuatnya.hanya org lame je yg thn isap rokok jenis ni.huhu^^

"Che Ain" berkata...

nak jimat punya pasal hujung2 bulan ni..

Norhafsham berkata...

hahahah.xsesuai la.wakakaka~

"Che Ain" berkata...

hehe tp tu la alasan oag slalu bg ujung2 bulan ni..
tp cmne pun xpe sbb sy xmerokok :P

Norhafsham berkata...

bgs la.org pompuan xptt merokok.sy pon skunk ni cube nk benti merokok.ssh la...

"Che Ain" berkata...

ni mst xbca entry sy smpai hbis...

Norhafsham berkata...

erk.entry yg ni kan? sy da bace smpai abes la.da entry laen yg same ke?

"Che Ain" berkata...

hehe ingt kan bca sekerat sbb mcm awk kata sy j perokok 2..:)

Norhafsham berkata...

ish xkan la.slh phm ni.hehe

picairin berkata...

hahahaha99... lama xtgk rokok daun neh... mmg mengimbau kenangan arwah atuk la...=)

Penyu berkata...

best nya rokok. penyu tak merokok. bahaya.

"Che Ain" berkata...

Norhafsham :hehe sowi :)

picairin : setiap kenangan itu berharga..:)

penyu: gud2 i like :)