MEREKA.SUKA.JALAN-JALAN

23 Februari 2011

Ohh Lelaki :)

Slamat petang k.. Nk ckp sal lelaki la plak. Ampa nk taw,lelaki ni pun pndai majuk ohh.. Majuk dasyat lg dr pmpn.. Tanda2 lelaki ni majuk mcm ni la.. Tp xleh nk cya,law Sempoi bohng kira Che Ain pun bohng ampa la jg..
1) Diam seribu bahasa
padahal tahu bahasa 5 6 jnis ja.. bru seribu blum sejuta lg..
2) Buat X tahu
padahal tawu ja..sja nk suh kita nk pjuk.. so,pmpn2 wat jg tatawu okeh!!
3) Menolak untuk keluar atau makan bersama
xpa..kita mkn j sndiri.. oag majuk slalu rugi..
4) Bermuka masam
lelaki 2 bnyk sgt mkn mkanan masam.. Mengidam pa.
5) Baca surat khabar
padahal surt kabar 2 hak minggu lpas siap baca tebalik plak 2.. 
6) Menonton TV
ok la 2 kita leh gak join tgok..ni x,duk surf internet guna lapy dia ja.. xjemu ka..
7) Keluar rumah tanpa memberitahu
tawu2 dah lesap.. aih ni nk kn gari dah ni..
8) Matikan telefon bimbit
haa..ni feveret rmai lelaki tmasukla tuuutttt.. adoi geram siot.. tp pkir la..law time 2 ada kecemasan cmna??
9) Tidur di bawah katil
ni lg dasyat..ada jg spesies ni.. ohh lelaki..


sgala2 ciri2 di atas tiada kn mgena dengan model d bawah okeh..


k ni model Che Ain..my Mr.A
( jgn marh na guna pic )

2 ulasan:

SaYraH WonDerLanD berkata...

Tidur bawah katil paling x tahantu. Ada gak yang buat macam tu.

"Che Ain" berkata...

che ain pun cam xcaya..ada ka spesies 2.. law tdo kat luar k kat tpi katil k leh than la gak...