MEREKA.SUKA.JALAN-JALAN

13 April 2011

Warkah Buat Kamu..:(

Salam
Semoga kamu sihat sentiasa..
 
Sengaja saya tuju kan warkah ini pada kamu.. kalau kamu nk gelak guling-guling pun xpela. Sbb saya tahu saya xpandai mengarang seperti kamu. Xhebat seperti kamu. Kamu kan tokoh nilam emas. Hihi..saya bangga dengan kamu.

Emm bukannya penting sgt pun.. Cuma..  terkilan la ada blogger tu cakap kat saya mcm penah je baca entri ni <SINI>.. sedangkan ilham tu datang semalam masa diri ni sedang berduka.. tp xpela. Mgkin betul dia penah baca.. tp saya xcopy paste n edit pun.. susah juga ek.. tp pada yg boleh terima i say ‘THANKS SO MUCH’..

Second.. terkilan la sbb ingt nk belanja kamu pergi tgok movie Love And Other Drugs ..tgok-tgok kamu ckp kamu ambil cuti seminggu.. xpela kawan-kawan kamu lebih perlukan kamu. Xpela, pegi la jaga kawan-kawan kamu sbb kamu ckp kamu xjaga kawan-kawan bila saya ada. Saya terkilan sgt,time saya ada pun kamu jaga kawan-kawan juga. Tp xpela sbb saya tahu sape la saya ni.. bagai melukut d tepi gantang. Menganggu hidup kamu j kan. Jgn kamu salahkan saya kerna menulis semua ini. Ini j cara untuk saya lepaskan apa yg terbuku. Minat kamu tu xpenah saya halang saya kutuk malah saya support kamu.

Kamu selalu pesan pada saya ‘jgn la pkir bukan-bukan’ tp saya masih pikir sbb nya…saya rasa diri ni amat kerdil dr oag len.. rasa xlayak.. saya xminta kamu hadiahkan saya rantai emas, atau kek comel bersama jambangan bunga,walaupun ia angan-angan yg saya thu saya xkan gapai..  namun yang saya mahu adalah perhatian kaseh sayang kamu.

Xpela..setakat ni j yang saya nak coretkan pada kamu.. mgkin saya yang tersalah tafsiran dr kata-kata dan lenggok gaya kamu. Namun sebenarnya setiap perubahan kamu saya tahu, saya xkisah kamu nk menipu ka apa k, kerna naluri keibuan ni kuat dan slalu benar. Thx sudi bersama saya..

Salam ikhlas
SNFA

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sabar je y mpu saia ckap . .
saia pums dlm prob skg niy...

"Cik Belog Kecil" berkata...

thx ek.. sabar ek..

Khuzrin Kamarudin berkata...

Sabar itu senjata paling ampuh.. :)

"Cik Belog Kecil" berkata...

Khuzrin Kamarudin: hope mpu mbwa snjata 2 kmana saja..